2016/04/02

Witajcie,


nazywam się Wiktoria. Postanowiłam założyć tego oto foto-bloga, ponieważ pragnę pokazać światu moje zdjęcia i jak je tworzę. Wiem, że są amatorskie, głównie robione telefonem albo taką dość wiekową cyfrówką, jednak planuję się pod tym względem rozwijać. Oczywiście na tym blogu znajdziecie innego rodzaju też posty, recenzje filmów/książek, co się u mnie dzieje, przemyślenia, przepisy, porady i wiele innych ;D. Najważniejszym elementem mojego bloga będzie fakt, że każde zdjęcie, które nie będzie oczywiście mnie przedstawiać (bo to trochę trudne zrobić sobie ładne zdjęcie, nie licząc "selfie") zamieszczone na nim będzie mojego autorstwa.(oczywiście może być przypadek, że ja będę na zdjęciu, które ktoś mi zrobi ale to inna sprawa :) ). Będę starała się wrzucać mniej więcej 2 posty na tydzień, a po moich egzaminach na pewno liczba tygodniowa wzrośnie :).
 Kończąc techniczną część wstępu napiszę również parę słów o sobie.
Jestem obecnie uczennicą III klasy gimnazjum. Co do nauki mojej to dość długo można by się było nad tym tematem rozpisywać, dlatego na tę chwilę napiszę aby - że uczę się dobrze, jak zechcę.
Moimi zainteresowaniami...są między innymi: scrapbooking, fotografia, literatura, filmy, podróże (nie ważne czy piesze, rowerowe, długie czy krótkie), muzyka, nauka, sport.
 Wiem, że pierwszy post powinien być dość rozbudowany i ciekawy, ale cóż mam mimo wszystko nadzieję, że zostaniecie tu na dłużej. :D Zachęcam do komentowania jak wrażenia i co byście chcieli zobaczyć
na blogu.
  Pozdrawiam, i do zobaczenia w następnym poście ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz